ribbon

Iskalnik počitnic:

iskalnik
ribbon

Predbožični Dunaj

16. in 23. december | 1 dan | avtobus

Okrašena avstrijska prestolnica v predprazničnem vzdušju ima še poseben čar: Schönbrunn, Ring, opera, Hofburg, parlament, cerkev sv. Štefana, božično-novoletni sejem...

Več tukaj...

ribbon

Predbožična Budimpešta

16. december | 1 dan | avtobus

 Elizabetin most, mestno jedro Vaci, pokrita tržnica, ribiška utrdba, Matijeva cerkev, mestna hiša na hribu Buda ob nekdanjem grajskem kompleksu...

Več tukaj...

ribbon

Avstralija in Nova Zelandija

14. februar 2018 | 21 dni | letalo

Polet iz Zagreba: Kuranda, veliki koralni greben, Ayers Rock, Olgas, Uluru, Alice Springs, Melbourne, Sydney, Christchurch, Hokitika, Mt. Cook, Queenstown, Wellington, Auckland, Wairakei, Rotoura...

Več tukaj...

Prijavite se na e-novice!

 

Splošni pogoji

PRIJAVE sprejemamo v naših poslovalnicah na Trgu svobode 22 v Slov. Bistrici, v TP City, Vita Kraigherja 5, v Mariboru in na Wolfovi 10/a v Ljubljani ter v pooblaščenih agencijah po vsej Sloveniji. Ob prijavi skleneta Turistična agencija Sajko kot organizator potovanja in potnik prijavni dokument, ki velja tudi kot potrdilo o potovanju. Če udeležence prijavlja pravna oseba, je to lahko tudi naročilnica, telefax ali e-mail, ki pa morajo biti potrjeni z naše strani. Potnik mora ob prijavi priložiti vse podatke oz. listine, ki jih program zahteva in plačati akontacijo. Dokler potnik ne plača akontacije, rezervacija ni potrjena. Za potrditev rezervacije se smatra vplačilo akontacije oz. prvega obroka in prijavnine v višini (12,50 EUR). Potovanje lahko rezervirate tudi po pošti, po internetu ali po telefonu. V primeru, da se potnik prijavi po telefonu ali internetu se pogodba šteje za sklenjeno s posredovanjem številke kreditne kartice ali v primeru dogovora o plačilu preko banke (po položnici, osebno nakazilo, klik … ) s plačilom prvega dela plačila. Stranki se lahko odobri opcija, ki je glede na čas odhoda in število rezervacij od enega do največ pet dni. Če stranka po poteku tega roka ne plača, se šteje, da je stranka odstopila od namere potovanja. Rok prijave velja do zasedbe mest, priporočamo pa čimprejšnjo prijavo.

CENE so v EUR in so bile izračunane dne 10.09.2014. Pri potovanjih v Veliko Britanijo, Avstralijo, Azijo, v vse Amerike in Afriko, so cene vezane deloma na tečaj eura in deloma na tečaj valute, ki se uporablja za obračun storitev (angleškega funta, avstralskega dolarja, ameriškega dolarja, kitajskega yuana, japonskega jena ...). V primeru spremembe tečajnega razmerja med tema valutama se prav tako lahko spremeni izračun v eurih. V skladu z 900. členom obligacijskega zakonika si pridržujemo pravico do zvišanja cene, če je po sklenitvi pogodbe prišlo do sprememb v menjalnem tečaju valute ali do spremembe cen prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja ali premajhnega števila prijavljenih za navedeno ceno. Če zvišanje dogovorjene cene preseže 10%, ima potnik pravico odstopiti od pogodbe, ves vplačan denar pa se mu vrne. O zvišanju cene obvestimo potnike pisno.

Za pripravo programov po POSEBNEM NAROČILU (potovanje za posameznika ali majhno skupinico ljudi v nekem želenem terminu in točno po željah stranke) zaračunavamo stroške priprave programa v višini 30 EUR, kar pa upoštevamo pri realizaciji takšnega naročila.

PLAČILA: Ob prijavi se plača prijavnina in stroški rezervacije v višini 30% cene aranžmaja, oz. toliko kot je navedeno v programu. V kolikor ni v ponudbi drugače navedeno, se mora ostali del plačati najkasneje 10 dni pred odhodom.

OTROCI do 12. leta starosti imajo na vseh avtobusnih potovanjih 25% popusta, če se prijavijo s starši (soba 2+1), razen če je drugače navedeno v programu posameznega potovanja. Na letalskih potovanjih pa se popusti za otroke odobravajo od primera do primera, saj se spreminjajo glede na vrsto ponudbe način rezervacije letalskih vozovnice, itd.

ZAVAROVANJE. Potniki so za čas potovanja v primeru nezgode zavarovani avtomatsko in je nezgodno zavarovanje že vključeno v ceno potovanja. Ker pa je to zavarovanje zelo ozko, priporočamo dodatno še: evropsko turistično zavarovanje in sicer kot celosten paket ali pa ločeno samo zavarovanje odpovedi oz. zavarovanje na potovanju. Podrobnosti so na voljo na prodajnih mestih naših poslovalnic in na drugi strani tega kataloga.

CELOSTEN EVROPSKI PAKET – je paket, ki zajema zavarovanje odpovedi potovanja, zdravstvene storitve in asistenco na poti, nujne prevoze domov in zavarovanje prtljage.

ODHODI IN PREVOZ. Če ni dodatnih navodil velja sledeče: iz Slovenske Bistrice odpelje avtobus izpred trgovskega centra Spar ob avtocesti, iz Maribora izpred TC CITY (pred našo poslovalnico), v Celju izpred dvorane Zlatorog, v Ljubljani je zbirališče na parkirišču Dolgi most (na koncu Tržaške ulice). Naše ponudbe temeljijo na visoko kvalitetnih avtobusih s klimatskimi napravami, hladilnikom in videom. Večina avtobusov ima tudi WC. V kolikor se za posamezno potovanje prijavijo potniki, ki so iz kraja, ki ni na relaciji potovanja, je možen dogovor o pobiranju le-teh v njihovem kraju proti ustreznemu doplačilu.

POTNIKOM na naših avtobusnih potovanjih po Evropi določimo SEDEŽ glede na vrstni red prijave (plačana rezervacija v višini 30% oz. prvi obrok in upoštevanje plačilnih pogojev v celoti). Pridržujemo pa si končno pravico razvrstitve potnikov glede na spremembe pri prijavah in glede na razpoložljiv razpored sedežev na avtobusu. Na letalskih in vseh interkontinentalnih potovanjih pa sedežni red določimo le v primerih, ko je to možno in smiselno glede na velikost skupine in način potovanja.

ODPOVED POTOVANJA. V kolikor potnik pisno ali ustno odpove potovanje za katerega se je prijavil, ima turistična agencija Sajko pravico zadržati del plačila zaradi stroškov, ki so s takšno odpovedjo povezani. Glede na čas odpovedi imamo za potovanja po Sloveniji in Evropi pravico zadržati:

- do 30 dni pred odhodom … administrativni str. (min. 12.50 EUR)
- 29–22 dni pred odhodom … 20% cene potovanja
- 21–15 dni pred odhodom … 30% cene potovanja
- 14–8 dni pred odhodom … 50% cene potovanja
- 7–1 dni pred odhodom … 80% cene potovanja
- na dan odhoda oz. po odhodu … 100% cene potovanja.

Za med kontinentalna potovanja (vsa potovanja izven Evrope) veljajo strožji pogoji v primeru odpovedi potnika:

- do 60 dni pred odhodom administrativni str.(najmanj 12.50 EUR)
- 59–30 dni pred odhodom 15 % cene aranžmaja
- 29–22 dni pred odhodom 25 % cene aranžmaja
- 21–15 dni pred odhodom 45 % cene aranžmaja
- 14–8 dni pred odhodom 70 % cene aranžmaja
- 7–1 dni pred odhodom 90 % cene aranžmaja
- na dan odhoda in po odhodu 100 % cene aranžmaja

Za spremembo rezervacije do 30 dni (Evropa) oz. do 60 dni (svet) pred odhodom zaračunavamo 12.50 EUR/osebo. V kolikor so v kakšnem programu pogoji za povračilo stroškov drugače določeni, veljajo pogoji iz programa. Strožji splošni pogoji veljajo za križarjenja in potovanja z nekaterimi letalskimi družbami, z njimi pa mora biti stranka ob rezeravciji tudi seznanjena. V primeru, da potnik na lastno željo med potovanjem pisno odstopi od nadaljevanja potovanja, pri povratku ni upravičen do povračila stroškov. V kolikor je potnik vplačal odstopnino, veljajo določila v primeru zavarovanja odpovedi.

MINIMALNO ŠTEVILO UDELEŽENCEV za vsa potovanja (razen, če je v programu drugače navedeno) je 40. Pri manjšem številu udeležencev je izvedba možna z doplačilom oz. po ceni ki je za manjše število že navedeno.

Pri štiri ali večdnevnih potovanjih NAGRAJUJEMO ZAUPANJE (velja za naša razpisna potovanja in individualne prijave v naših poslovalnicah, ne velja za skupinska potovanja in razne akcije ter ponudbe v zadnjem hipu) in sicer: - tretja udeležba, nagrada je 5% popust; - peta udeležba, nagrada je 10% popust; - šesta udeležba, prejem kartice zvestobe, ki omogoča popuste pri naših ponudbah.

VODENJE izletov opravljajo kvalitetni vodniki. Dobremu vodenju namenjamo v naši agenciji še posebno pozornost, saj vemo, da je uspeh potovanja močno odvisen od vodenja. Zaradi nepredvidenih okoliščin si pridržujemo pravico menjati vodnika, za katerega kvaliteto pa prav tako jamčimo.

REKLAMACIJE v primeru pomanjkljivih storitev, storitev neustrezne kvalitete ali ob neupravičeni neizvedbi določenih ogledov oz. storitev na potovanju morajo biti obvezno podane takoj na licu mesta našemu vodniku. V kolikor se predmet reklamacije ne da odpraviti, je potnik dolžan še v času potovanja podati pisno pritožbo, ki mora biti potrjena tudi s strani vodnika oz. predstavnika agencije (v kolikor bi takšna potrditev s strani vodnika ali predstavnika ne bila možna, je potrebno takoj obvestiti našo poslovalnico v Sloveniji oz. poklicati na dežurno tel. številko 02 80 51 807). Organizator bo upošteval samo reklamacije, ki so ugotovljene na kraju samem in bodo nato najkasneje v dveh mesecih po potovanju predložene v pisni obliki (pritožba) na prodajnem mestu, kjer je bil aranžma sklenjen. Organizator je dolžan prvič pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po sprejemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče posredovanju pritožbe ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim. Maksimalno nadomestilo po pritožbi lahko doseže znesek cene aranžmaja.

PRTLJAGA. Organizator potovanja ne odgovarja za krajo prtljage in drugih dragocenosti na potovanju. Organizator potovanja je lahko samo posrednik med potnikom in prevoznikom/hotelirjem ali policijo, vendar brez vseh materialnih obveznosti. V primeru letalskih prevozov ima potnik pravico do brezplačnega prevoza do 20 kg prtljage na rednih linijah, pri čarterskih prevozih pa do 15 kg prtljage (za posamezno destinacijo so lahko te omejitve tudi drugačne, glede na pogoje letalskih družb in okoliščine). Za vsak naslednji kg se mora doplačati razlika. Za prtljago v letalskem prometu odgovarja letalski prevoznik.

LETALSKI PREVOZI so v celoti v pristojnosti posameznega prevoznika, zato za določene spremembe, ki nastajajo včasih kot posledica le tega, ne moremo prevzeti odgovornosti. Še posebej pri ČARTERSKIH POLETIH se lahko zgodi, da se načrtovana ura poleta spremeni tudi tik pred odhodom. Kot organizatorji potovanja, se bomo vedno potrudili najti najboljšo možno rešitev tudi v takem primeru, prerazporediti določene oglede, če bo to potrebno itd. Vendar pa potniki v taki situaciji za nastale spremembe ne morejo kriviti agencije in niso upravičeni do odškodnine v tej zvezi s strani agencije, ampak morajo kakršnokoli odškodnino urejati z letalskim prevoznikom.

USTNE INFORMACIJE, ki jih stranke dobijo na naših prodajnih mestih, ne obvezujejo organizatorja bolj kot pisne navedbe v ponudbi ali programu.

SPLOŠNI POGOJI turistične agencije Sajko so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta TA Sajko in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma. Splošni pogoji so sestavni del vseh programov in so na voljo na vseh prodajnih mestih. V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani tudi na spletni strani www.sajko-turizem.si

Sajko turizem, d.o.o.

top